TAG - my EX's...

Friday, December 5, 2008

Tag terkini adalah hasil dari copy paste soklan dari:-
This tag is all about ur previous boyfriends/girlfriends. Please answer all the questions below honestly.
1. List all your ex boyfriends/girlfriends together with their pictures (if you have one).
Hurm..I don't blame you ppl fr not knowing them..They're all not that popular...
Disini I letakkan gambar dan ape yg mereka cakap mase I dumped them...
NO SATU
Mohd Hamizan, Lord Of The Stairs
Haish..Mmg aku sll terjodoh ngan kerabat DiRaja..Ape nak buat, dah rezeki...Walaupon dier takder power ape2 mcm Zuko, tapi kecomelan beliau dah cukup power membuat hati aku cair...Ape2 pon, setelah beberapa lama kami bersama, nampak akan garis2 pudar dalam perhubungan kami, so he decided to break up with me and goes up the stairs...

"Talk to the hand" dan dier berlalu pergi naik tangga...

NO DUA
Prince Zuko, Son Of Fire Lord
Okay, walaopon beliau seorang prince, namun beliau bukan seorang yang sombong dan sangat penyayang...Mmg kadangkala he's a bit cold...tapi aku sangat suka lagi2 tym dier tgh lawan n kuarkan api2 tuh...Namun, apa nk buat jodoh tak panjang...Aku brekap ngan dier sebab dier dok kejar si Aang tuh tak abih2...Denga citer skarang dier kapel ngan Mai...
Expresi brekap:-
"APE?!"(sambil wat muke watdefak)


NO TIGA
Lee Sung Min
Erm, 1st tym kapel ngan orang biasa(bukan kerabat), Korea plak tuh...Saje jer nak cuba,sebab kawan2 aku dok giler tgk citer Korea la.pelakon Korea la...Musim...So aku pon bersama la beliau, sangat comel terutama bile dier wat 'eggyo'...AAAAA...Sung Min Oppa~ tapi setelah sekian lama, aku tengok beliau semakin lain...Satu hari tuh aku g rumah dier, and then aku jumpe satu kasot yg aku tak kenal, bukan kasot dier dan bukan juga kasot aku...Aku masuk2 lagi rupernye....hrmm...takperlu la aku ceritakan...Tang2 tuh jugak aku cakap selamat tinggal romeo...Ape nak buat, da naseb...

"Kasut nih ke sayang??"
NO EMPAT
Sheen
Ha, berkapel dengan beliau sangat menarik...Aku sangat2 happy tiap kali bersama beliau...Kami akan main action figure, makan aiskrim 60 tingkat sampai pengsan dan merepek2 di bawah bintang sambil mengorek hidung..(i missed that)...Namun, disebabkan komitmen sekolah, beliau terpaksa meninggalkan aku and kalo ada jodoh nnt tgk lah, maybe or maybe not...

"To Infinity and beyOndddd~"

NO LIMA
Peter Parker
Walaupun name dier macam sejenis pen, tapi beliau takleyh dibuat main2...Beliau adalah official photographer of Spiderman..For once, aku bangge lak kapel ngan orang yg dekat ngan Spiderman...Satu hari tuh, aku kate kat dier, nak ikot awak pi tangkap gambar Spiderman...Tapi pastu dier marah plak" Dah! Dah! Toksah ler kome mengikut teman g keje..Mengganggu teman jer nanti...Nanti Spiderman tu lari pulak menengok muke kome tu..." Aku pon pasrah..Tapi dalam2 tuh, aku g folo gak dendiam...Rupe2nya, dier g jumpa awek dier Mary Jane...remuk giler hati aku..Maka, aku pon memfire beliau ngn fireball yg aku blajo dari Prince Zuko and berlalu dari situ...denga criter dah nak kawen ngan budak Mary JAne tuh...tahniah~

Ni gambar masa tgk perlawanan batu seremban peringkat zon...
Gamba masa brekap takder sebab die da hangus...


NO ENAM
Prince Nuada
Dah lame aku tak bercinta ngan kerabat DiRaja, so tersangkut la pulak ngan Prince Nuada 'Silverlance', the son of the one-armed Elf King Balor...1st tym kapel ngan Elf, macam pelik jugak la...Beliau ada seorang kembar nama Nuala, yang sangat baik dan merestui sangat perhubungan kitorang...Dulu I sll pggl beliau poocheypoo sebab beliau sangat terer martial arts..Suker tgk beliau main pedang...Tapi apa nak buat, beliau terbunuh masa berlawan ngan budak setan(hellboy@red)...Kalau korang perasan, time dier lawan ngan Red tuh, aku ada kat belakang tiang belah kanan...(cuba tengok balik kang)

Pisau takdekla sweetie...Nah amik nih potong bawang...

NO TUJUH
Mohammad Firdaus Nawawi
Bukan, beliau bukan adik beradik Aznil Haji Nawawi...hurm...I pon tataw camne ley suke ngan dier dlu..No reason kot..Adekah itu Cinta?? Ngahaha...Beliau adalah seorang yg sangat comel, bukan sahaja fizikally malah perangaikally....Teknikally, kami adalah dua individu yg tidak berkongsi minat yg sama..Suatu hari, beliau sedang makan mee goreng mamak dan tiba2 ada hantu raya kacao kat sebelah beliau...Maka, pada masa itu kami pon bertindak untuk berpisah.( motip??? tak logik...) Hingga kini, kami masih berperangai sebagai kawan baik dan hangout sesama kengkadang...Motip???
Fir + Muka Terkejut+Mee Goreng+ Hantu Raya= brekap
NO LAPAN
Joker aka Mohamad Zoker
Erm, dah penat jugak brekap...Igt nak carik yg kekal lama sket...Maka aku memilih jodoh aku seterusnya iaitu Joker..Walaupun beliau seorang Joker, tetapi beliau bukan seorang yg funny...Asek2 aku jer yg buat lawak..(baik aku jer yg jadik joker)kadangkala beliau gelak sorang2 tanpa menceritakan apebende yg lawak akan tersebut...Tetapi, walaopon beliau seorang jahat dan kejam seperti yg kamu2 telah tonton, namun beliau adalah seorang yg sensitip dan tertip...Maka, terjadiklah suatu hari, aku membuat lawak lokal dan global seperti biasa...Terkena plak beliau PMS harik tuh...tersentaplah akan beliau dan terus melafazkan 'cerai' terhadap aku....Sedih..Tapi takpe, penat dah wat lawak...
"Ko kate ape? Lubang idung aku besau??? Dah! brekap!"

2. You had the longest relationship with..?
Longest? urm, I should say Tobey Maguire...sebab dari mula2 takdek Spiderman lagik aku dah kapel ngan dier...

3. Describe about your second boyfriend/girlfriend and why do you break up with him/her.
Dah bagitau kat atas...

4. how many times you dumped your boyfriends/girlfriends?
Kire la sendirik...
Di-Dumped: Hamizan, Sheen
Men-Dumped: Zuko, Sungmin, Peter, Joker
Mutual Decision: Firdaus
Mati: Prince Nuada
5. Which one of your ex that you cannot get rid of?
I cannot get rid of Tobey Maguire, tak mati2 lagi...dah ramai orang cuba bunuh dia...
*DOWN*

6. How long you've been single?
stengah tawon~
7. The sweetest memory with..?
Manis?? Hurm, I can say Sheen..Sebab hari2 makan Ice Cream kat CandyBar...
8. Do you have a boyfriend/girlfriend now?
I have girlfriends and boyfriends...

9. Tell about your bestest puppy love?
I dun love any puppy...Harammm~
10. Do you still be friend with your ex-s?
Yup! All of them, kecuali Nuada..Da mati..Aish~

11. Tag 5 people to do this tag.
*MALAS*
Sape2 nak buat la yerk!
p/s: motip maaaakkkk???!!!!

Comments

4 Responses to “TAG - my EX's...”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

oyen maen tipooooooo!

mane ader...
oyen main tag jerrrr~
:P

hahahahahhaaa....

siyes weh... aku cam budak giler gelak sensorg...

thanx sbb me'reduce'kan kadar kecuakan aku nk exam nih...haha