...One More Day...

Wednesday, December 17, 2008

ARCHERY


16/12/2008
Hurm, igt tak pasal I men*down*kan diri haritu?? takde per pon...sebab takde keje jer...pastu bosan2...tiber2 server kat UPM tuh *down* plak...maka mulalah aku menyibukkan dan membizikan diri pada tahap maksima...ekceli sll rushing2 waktu petang nyer game sbb bas biasanya akan bertolak jam 5++ ptg...Maka terciptalah satu hari di mana aku terpaksa membiarkan bas tersebut pergi disebabkan kerja yg tak siap lagik...buat punya buat..TUP!! skali blackout!!! *down* tahap boleh mendatangkan marah nih...setelah melepak lebih kurang beberapa menet, dah nak malam...so derang decide utk balik(yelah, takkan nak berlilin kekdahnya kat stadium tersebut)...aku pon pulang dengan kenderaan yg telah disewa...*sob*..
taw aper?? balik2 tuh kene wat keje lagi..OT la kekdahnya...tp xpe2, aku ta rase terbeban sgt pn sbb I love doing this job, cume time pressure tu kkdg menekan..tu yg tintong...hik!

wOrkstation sebenar...


ngadap 2 laptop utk overtime sambil baring-baring...

17/12/2008
Erm, tOday I'm quite prepared for the task...Cume ader mende sikit2 yg leceh meceh...Sowww...tak turun padang pon harini*sedih* (sbb ta dapat jumpe pasukan Vietnam)... Harinih pny smer Individu sampaiii final...Criternyer harini pulak I tlh bersemangat meng'key in' laju2 dengan harapan dapat pulang bersama bas dan tidak menyusahkan org lain...Tibe2 kekdahnya petang tuh ada la sedikit masalah teknikal dan fizikal..Makanya, AKU DITINGGALKAN bas tersebut...diulangi, DITINGGALKAN...sebabnya aku mengulang sbb aku sangat mengharap akan dapat naik bas tersebut...Alih2 basnyer dah takder, kesiwa yg amat sangat bangat...Then, sedih2 sat...Abih keje, semua org da nak balik, seb bek ader org nk ngantor aku...Kekdahnya kalu tak I da ckp ngn Qimie, nk jalan kaki jer dari UPM sampai UKM...Walaupun mendapat kata2 perangsang(kata2 hoccay) dari beliau, aku masih belum determine utk menjadi segigih itteww...Ape2 pon selamat lah sudah sampai diriku di UKM serba hijau ini..Alhamdulillah...


Muka kesiwa amat sangat bangat


Esok plak tataw ar...

p/s: tadik ader maskot AUG lepak2...tapi cam ta sempat tgkp gamba bersama beliau...xperla...ader jual rasenyer kan costume dier? kan? kan?

Comments

One response to “...One More Day...”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

keke mlampau la tu smpai 2 laptop ngadap.wakakak