TAG - AKU!!!

Monday, December 1, 2008

Terms & Conditions...
1. Listkan rules² ini.

2. Share 7 facts about yourself on your blog.

3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.

4. Tag 7 manusia at the end of your tag by leaving their names with their blog link.

5. Link the person who tagged you.

6. Leave a comment for each blogger.
Syarat satu:-
Dah buat!

Syarat dua:-
7 facts about aku...
  1. AKU seorang Perempuan..*yes people..it's the truth...believe me...*
  2. AKU sangat suka warna hitam...especially my clothes..tp nowadays agak terbuka utk memilih warna selain hitam...barang2 yang lain juga...
  3. orang selalu kata AKU sombong bile sebelum kenal...*sadis*..erm..maybe sebab aku tak banyak cakap and tak senyum mukeku akan nampak sumbunk kot...ape2 la korang, jhanjhi rhock!!!
  4. AKU memang suka cakap merepek2..tapi kurang suka untuk bergosip a.k.a mengumpat...tapi kadang2 tuh 'ter'mengumpat dan 'ter'mengata jugak....<---jahat!
  5. AKU merupakan seorang Kaklong dan sangat menyukai kanak2 especially baby2...wuhu!
  6. AKU dilahirkan pemalas dan hensem...Malas tuh termasuk malas makan, malas tulis, malas bangun, malas pegi kafe, malas tengok tv, malas g klas, malas minum dan malas2 yg lain lagi...On9 rajin plak! *hampeh*
  7. AKU tidak memiliki sebarang teman Istimewa @ BF utk pengetahuan makcik2 yang bertanya...I hope no more question about this anymore after this...Next! *macam la makcik2 akan baca blog haku neh*

Syarat tiga:-
6 Unspectacular quirks of Oyen~
hmm..dulu kawan2 aku selalu cakap aku PELIK...pelik kerRR akuuu?

  1. Oyen loves to smell the gas kat Petrol Station and bau Gam...*Emmmm*
  2. Oyen loves listen to music using head/earphones with the loudest sound possible...
  3. Oyen loves guys that's slightly shorter than her...
  4. Oyen loves to eat the dough untuk buat kuih...
  5. Oyen loves to read Shin Chan and gelak sorang2...
  6. Oyen loves to makan Mamee monster punya perencah dan juga CoffeeMate creamer...*sedap2*

[ade orang nak tambah???]



Syarat empat:-
Tema tagging kali ini ialah LELAKI2 dlm bloglist akuh...yg tak terpilih harap maaf...maybe lain kali yerk...kalu tak puashati bgtaw..aku tag korang lenkali...sekian terimasih~

~RIjal punya blog~
khas untukmu...mu..mu...muahahahahha!!!


~ahmdsyhmi punya blog~
bob...aku takpenah tag ko lagik...amikkk!!!

~BULBUL punya blog~
rindu kat ngkau!! meh wat tag nih...

~fikri punya blog~
my first tag for you...ngeee~

~Farid dak zOOloGy punya blog~
Aku saje je nk tag farid yg tengah bz...ea farid ea...buat tym free2 kang ea...

~wanridzuan punya blog~
baru kenal pon nak jugak tag ngkau...huuuhuuuu...

~AfiR punya blog~
motip kejujuran??? meh wat tag sikit...

Syarat lima:-
Aku ditag oleh------
Saudari Urumila...Tahniah! Tahniah!



Syarat 6:-
yelah..japgi aku wat...

p/s: asal tak lengkapkan jer 7 syarat cam Puteri Gunung Ledang...7 dulang hati plankton...

Comments

2 Responses to “TAG - AKU!!!”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

alamak aku di tag lagi...huhu....
tidak.....

benar!!benar!!!
muahahahha~