...tag mungkin terakhir 2008...

Sunday, December 28, 2008

woh...igt dah habis plagued tag...rupe2nyer blom lagik...
Di tag oleh Saudari Dya...
:>

7 ciri lelaki Idaman Anda :
~ taat perintah Allah..
~ pendek & bulat2 sket...comel2...tak kurus sangat...hik!
~ kelakar dan gelak biler aku wat lawak...ngahahah...
~ rambut serabai...hurm..rambut cacak pn bleh gak...ahahah...
~ zero misai! ampun...
~ non smoker..plz!
~ jujur...
~ not too perfect guy...


Usually i ske org yg ada sama traits ngan me...
tp orang kater sll akan dapat the totally opposite kan?? huk!

7 Lelaki Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :
~ buat masa sekarang blom terbukak hati kat orang KURUS lagi...
~ orang ada AIDS...bukan benci, tapi berhati2...
~ orang yg negatif! asek fikir negatif jer..ader jer mender nk merungut...
~ panas baran...
~ Mr Straight..Face..plz..sum emotion ppl!
~ mulut cam makcik2...
~ smoker...major avoidance!

ta der orang perfek...aku pn byk keburukan jgk...
:

7 Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati :
~ malu...*huk*
~ speechless...
~ makan tak masuk mulut..[gelabah kot]
~ takot bertentang mata...
~ nk belikan sumting for 'em to remember me..[walopon pastu ta pandang aku dah]
~ inferiority issue...[i'm not good nuff for him]
~ jgn la jumpe ngan orang yg aku knal...ngahahaha...

7 Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :
~ leisure walk ke mane2...
~ Venice...
~ Korea @ Jepun...
~ g tgk citer hantu...sebab kawan2 aku smer tanak tgk citer antu kat wayang...huk!
~ KL tower..<--istimewa kew??
~ anywhere, as long as with him...
~ G haji..[da kawen + manyak det ]


I tak sker g pantai..tak reti brenang..hik!

7 Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :
~ Handphone...kalaw dah ada takyah la...[wah! orang kaya!!]
~ T shirt yg sama...hehe...*suke!* *suke!*
~ wallet, sbb kdg2 laki2 susa nk tuka wallet..eh! aku pon...hurm, belikan aku ke belikan die...
~ bg sekuntum bunga every morning...[asek laki jer bagi pompan munger...tebalek lak..ngahahah...]
~ kasut...
~ doakan kebahagiaan si dia...
~ nyanyian sebelum tidur...

Mind you ppl, aku seorang yg kedekut...
so, mungkin ada daripada perkara di atas tidak akan berlaku...ahahahha...
tapi, kalaw da sayang....
:P

7 Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda :
~ Bukannya Aku Takut...[TBK]
~ Tercipta Untukku...[Ungu]
~ Cinta Arjuna...[Aliff Aziz]
~ With You...[Chris Brown]<--nak die nyanyikan 4 me...

~ Ada Untukmu..[Nubhan]
~ Crush..[David Archuletta]
~ Cinta Dalam Hati...[Ungu]

manyak lagi...nk 7 je ea..

7 Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat 7 PERIHAL Ini :
~ dahla... nak akhir tahun nieh, aku tutup akaun...
~ sape2 nak buat tell me ogeyh...
~ tag passed to orkedanza
p/s : berangan jah lebeyh... nobody's perfect kan???

Comments

6 Responses to “...tag mungkin terakhir 2008...”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

hayoo oyen nk ttup akaun ke..no!

tutup akaun tag lor...
ahahahha...
nak ker??

sigh~~
aku bukan untuk mu!!
sedey sudah~~ 3/7 yang tak disuka ada kat aku~~ izinkan ku pergi---

ader ker?? which one?? AIDS??
ahahaaha...

*ehem*

berkenan ke~
:P

silakan cik yan..
my pleaseure to give u~
:)