tinggal ketapi~

Wednesday, October 8, 2008

wooo~
sumer owang sudah ader blog bagaiii~
aku nak jugak occay~
sumer orang dah jauh naik kapal terbang, aku naik kapal api jer~
walaopon dah lambat....
tapi biar lambat asal selamat..(selamat ker???)
insyaAllah selagi Internet Service Provider membenarkan aku melungsuri laman web ini, akan ku gagahkan diri untuk mengepos dan mengupdate blog ku tersebut~
FAITI!!!

for 1st post, izinkan diriku menepek lagu yang sungguh ku minat skang neh~
enjoyyyyzzz~

p/s: ekceli aku bkn menat ngt kat aliff neh~ tp lagu neh agak meruntun jiwa~ huuu~
jewang-jewang pula~

Cinta Arjuna nyanyian Aliff Aziz (orang kampungku) Uuuuuu~

Ku peluk indah manisnya cinta
semuanya terasa indah
bagai di alam cerita cinta
hadir bahagia selama-lama
katamu kekasih yang sedang kita alami
takkan kekal untuk selamanya
mengapa kekasih tiada kau percaya
kebenaran cerita kita

Bagaimanakah lagi untuk aku buktikan
selamilah pada kejujuranku
jadikan ku arjuna, arjuna di hatimu
percayalah oh puteri

p/s lagi: i'm actually fond of the music, not so much on the lyrics~::: blink :::

Comments

One response to “tinggal ketapi~”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

rizal dah menyinggah ke sini~
visit mine.. add 2 ur link~
http://rizal-and-me.blogspot.com