== rangkaian panas ==

Wednesday, March 4, 2009

Dulu, ada satu kes yang simcard Hotlink aku telah dicuri...
Sampai buat polis repot bagai...
Semua sebab harga simcard abah aku beli dulu 299(agaknye la dah lupa).

Lately i got a lot of SMS from hotlink. One of them was:

RM0. Good news! Now you can enjoy the lowest call rates to all Hotlink &
Maxis numbers @33sen (previously 36 sen). Save more with Hotlink!


KEJADAH APA INI!!!


lowest? tang mana?

sedih la aku hotlink, ang wat kat aku lagu nih...Aku lama dah guna ang, sejak 2000..Takdak bonus apa2 pon ang bg kat aku.

AKU SETIA

Time ang kaya dulu pon takde ang bg aku seminggu call free ka..

AKU SETIA

Anyway rates korang semakin merepek...
36sen satu menet call?

Tang ni aku terpaksa curang untuk mendapatkan rate call yg lebih murah

CURANG SUNAT

Disebabkan aku masih sayang nombor hotlink aku. Walaupon aku telah mempurchase Rangkaian Purple, aku still simpan lagi ang taw. Tengok betapa sayangnya aku kat ang..Ang langsung tak ingat kat aku...

SEDIH...

La ni, bonus ang nk bagi kat aku merepek2.

diskaun KFC?
nada dering terkini?

Ang tak duk Mesia ka?

i used to love hotlink so much...but wat had happened now...
U really let me down hotlink...Buried me down underrr...

Comments

3 Responses to “== rangkaian panas ==”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

guna postpaid,
jimat sikit,
hehe~

hahahahh kemenn nk diskaun kfc lg hahakk

aah, btol.maxis postpaid murah la.prepaid-UOX jugak yg bes.aku xpna kol gune maxis dah.bia la ape pon terjadi.huhu.kalo gayut, gune kn supersavers! :)