== celebrityku ==

Saturday, February 21, 2009

Sebagai ratu TAG(diratukan oleh RIZZ), maka diteruskan ngan Tag seterusnya....


1.google 5 top carta gambar selebriti lelaki & perempuan x kire ar omputeh ke msia ke n cte asal korg minat dey ols kat caption gamba tu.ngerti??..

SHAHEIZY


Sapa ittew Saheizy kamu tanya? hm. Mmg ta menonton drama melayu kamu. Takkan dlu korang tak tgk citer PAE'? yg ngasrizal ngasri jadik jahat... last skali PAE' mati...isk2..tapi i ske tgk dier lam citer KASANOVA XXL; setiap Isnin 11:00 malam di TV3...uhuhuh...sangat2 comel...sangat...




TOBEY MAGUIRE



Yargh!!! Sejak pertama melihat wajahnya di Spiderman, aku memang gila... Mase form 4 aku sangat2 gila. Poster bagai kat bilik asrama aku.. Roomate aku tgk ngucap jah...Aku dah gila tym tuh... Pernah dulu aku bercita2 nak sambung study kat US semata2 nak pi jumpa Tobey ni. Ceh! macam la tinggal seblah rumah aku kan...



JENSEN ACKLES



Pasti semua mengenali beliau kan, terutama peminat series SUPERNATURAL...
takde per nak komen cuma.....
HE'S HOT!!!


SUPERJUNIOR

ramai2 boleh ker?




BAMS SAMSONS



lelaki yg bisa membuat aku menjerit bile nyanyi lagu beliau di karok.





SCHA


Erm,1st taw die dulu masa dier masuk Pertandingan Dewi Remaja yang dianjurkan oleh majalah REMAJA (aku ta bli hokkey, bace org pny ajer)...Pastu tgk de belakon lam citer AWAN DANIA...best2...suke la tgk de blakon...cam natural gtew... GOOD JOB DANIA!!!

NASHA AZIZ

Akak vogidevas yg amat aku gemari. Model pon caya! Lakonan pn caya! Seke sgt tgk die, mcm ada satu aura yg sangat vogue pada dia. Macam perompan yg sempurna gila... Tp, mane ade org sempurna hek??

BRITNEY SPEARS



All tym favorite selebriti ku minat, dari mula2 de kuarkan album dolu2 (kecilnya aku tym tuh)... Walaopon dilanda pelbagai kontrolbesi, beliau tetap MARA ngn careernya tanpa menghiraukan kata2 orang sekeliling. Walaopon beberapa kali she went down the drain. She manage to crawl back to the surface and emerge as THE most influential pop princess in the WORLD!!! u go GIRL!!

ANGELINA JOLIE


Dulu...Aku sangat menentang beliau merampas Brad Pitt daripada Jennifer Aniston. Kesian Jen. But to heck! Life's go on. Suka plak kan tgk family yg semakin besar and bermacam2 variasi anak-anak dia. Bleh kate, she's my idol of being a weirdo. Ahahha...bleh ker?

VICTORIA BECKHAM


Binik lelaki paling ensem kat England, Mrs Beckham ta pernah pedulik ngn ape orang sekeliling hanjings. Aku sangat suka tgk pasangan ni even ramai yg oppose terhadap marriage derang, and spekulasi ttg perhubungan atas dasar populariti, aku amat berharap yg dey both mmg ditakdirkan bersama sampai tua. Another thing, sense of fashion dia yg sangat simple and elegant. Takperla org manyak duit kan. Lantak la kat depa...



Comments

2 Responses to “== celebrityku ==”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

heheh...nasha aziz mmg tantekk weeeeeeeee.thankss wat tag ni hikss leh la taw u minat sape skng:p

ensemnye tobey..
jatuh cinta =)