== last but not least ==

Friday, May 8, 2009

hai uOls.
pertama2 saje nk share gamba kucing ni. Somel. Hik!



********************
hurm.
tamat semester ini.
tamat lah sudah pengajian....

KAWAN-KAWANku...(aku ade lagik)

huk. sangat sedih tawu.
pasni aku tataw biler dapat jumpa mereka lagik.

di dalam peringatan ittew, maka wujudlah beberapa gathering terakhir sebelum mereka meninggalkan bumi UKM yang permai ini.

Uols. Sesungguhnya aku sangat menghargai persahabatan yang terjalin selama ni.
Minta maaf atas segala yang terkasar, tergurau lebih, terhutang piutang. Mintak dihalalkan segalanya,(kalaw nk suh byr hutang igtkan le oyen ni).

Goodluck in ur future undertakings. Semoga berjaya dalam apa sahaja yang korang akan pursue nanti. Jenguk2 ler aku di yang tertinggal ini. :P


********************

geng ZA'BA
gath ni berlangsung di Alamanda Putrajaya. Aku last minit baru taw ade perjumpaan ni. Nasib lew baik. Hahahaha. Aku tgk jer diorang main bowling. Tapi yang pasti photoshoot berlangsung dengan jayanyer yer. hahaha.

Aku akan sentiasa merindui korang.
Hilang dimata, Jangan hilang dihati.


satu je baru gambar tak amik lagik.

********************
geng KERJA SOSIAL
erm. ni geng sebelum aku tukar fakulti (yg mnybabkan aku tak grad tahun ni). Jarang sebenarnya jumpa diorang. Tapi kami tetap rapat dan havoc sentiasa. Hahahha. Sesi makan2 jer. yang penting Oyen makan Chapati jer. ahahahha. Dan sesi penungguan makanan yang lama sehingga putus asa.





Akhir kata.
It's hard to say Goodbye...

p/s: utk KEPONZA entry khas yer.

***********************

Aku pn nak balek. Tgk barang ni. Banyak x?!
*SEMPUT*


XD

Comments

5 Responses to “== last but not least ==”
Post a Comment | Post Comments (Atom)

ngee oyen pon da abis study hehe ejap jee kan..kemaenn byk kucin diee nak 1 hahahahh

cik yen,
cik wal pon mintak hampon halal makan minum selama pekenalan.

jangan disimpan di dalam ati.
masih ingat si oyen yang comel macam kucing.nyaw.

Anonymous said...
May 9, 2009 at 3:20 AM

oyenn...sobs..sobs..sedeynye..tk jmpe da kite nnt..take cre yang..miss u ~~kak eda~~

rizz...orang lom abeh study lor..kawan2 lain yg da abeh..
HUKHUK!

kak nawal...same la disini pown. windu mase2 dulu...hu~

kak eda...yer..akan rindu sangat2 kat korang...

X(

weh..jelez nye pi men boling..

huhuhu..